לוגו בלוג שמלות כלה של יעל

מזון בריא המשמש לכיבוד באירועים – כך תבחרו אותו נכון

לא יהיה זה סוד לומר כי מזון בריא הוא המזון שאתם באמת צריכים באירועים שלכם, לא רק במנות העיקריות אלא כבר בשלב הכיבוד. לצד מאכלים מטוגנים, בשר וסלטים, כדאי שיהיו גם פריטים בריאים המשמשים צרכני מזון אוהבי טבע. כיצד מומלץ להסדיר קנייה של מזון כזה? מדוע חשוב לחבור לשירות ולא לחנות מוצרים? ואיך כל זה קשור לתזמון באירוע שלכם? על כל אלה ננסה לענות במאמר שלפניכם.

הסדרה ראשונית של פריטי מזון בריא לאירועים

את פריטי המזון הבריא, שעיקרם הוא מגשי אירוח עמוסי פירות, מומלץ להסדיר בחברה המתמחה בעיצוב מגשי אירוח. החברה לא מעצבת רק את גוף המגש, אלא גם את מה שבתוכו. הפירות לא מגיעים שלמים אלא חתוכים ופרוסים בצורת פסיפס מרהיב עין. בדרך זו אתם מבטיחים לעצמכם מגשים צבעוניים, יפים ומהודרים. חשוב לוודא כי מדובר בשירות שמספק את הפירות במצב אורגני ללא חומרים משמרים, רצוי ישירות מהחקלאי.

חבירה לשירות ולא לחנות פירות – יתרון

כשמדובר על שירות שמספק מגשי אירוח עם מזון חתוך לאורחים, אתם מרוויחים פעמיים: גם מקבלים את המוצר מעוצב (אתם לא צריכים להתעסק בחיתוכים בעצמכם) וגם זוכים לתזמן אותו נכון. ומדוע חשוב לתזמן את הפירות שאתם מזמינים? מיד נלמד על תכונותיהם כפרטי מזון כדי לשפוך אור על התמונה.

חברה המתזמנת את הגעת מגשי האירוח היא שנדרשת לכם

בחברה כזו ניתן להודיע כי הפירות שאתם מעוניינים לכבד בהם את האורחים יוגשו בשעה מסוימת במהלך סדר היום. בדרך זו החברה תיערך להנגשת הפירות טריים כך שכל אורח ייהנה מהטעם המלא ולא יחוש בריקבון או בטעם חסר. לכן, אם אתם יודעים שהפירות יהיו כיבודים מתאבניים, תזמנו אותם לתחילת האירוע. אם אתם יודעים שהם יהוו קינוחים, תזמנו לאחר המנה העיקרית, בשלבי סיום הארוחה. רק תזמון מראש יאפשר את הגעת פריטי מזון אלו כשהם 100% טריים.

דברים שכדאי לבדוק לפני שרוכשים מזון בריא לאירועים

  • מחירי השירות.
  • עבודות בתחום העיצוב: חיתוך, פילוח ופריסה על המגש.
  • שירות מעשי במהלך האירוע.
  • תנאי התקשרות.
  • מדיניות ביטולים במידה ונדרש ביטול.

את כל אלו חשוב לברר מראש לפני שמזמינים שירות לאספקת מזון בריא לאירועים ובכך להבטיח שאתם בוחרים במסגרת שירותית המתאימה להתקשרות עמכם. בדרך זו תוכלו להבטיח את האירוע בצורה מושלמת ולהנגיש לאורחים שלכם את מיטב הפירות כמנות קינוח או ככיבוד ראשוני.

מזון בריא המשמש לכיבוד באירועים
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם
איך לבחור מקום לבת מצווה
אירועים מרגשים
איך לבחור מקום לחגיגת בת מצווה?

בחירת המקום לחגיגת אירוע משתנה בהתאם לסוג האירוע, לקהל היעד, ולאווירה שתרצו ליצור. כאשר מתכננים אירוע, ישנם מספר עיקרי של נקודות לשקול לפני קבלת ההחלטה

קרא עוד »
ציפורניים לכלה
טיפים לחתונה
בניית ועיצוב ציפורניים לכלה

ציפורניים מגודרות ומעוצבות הן אחד האלמנטים החשובים ביותר ביום החתונה של כלה. הן משתלבות בצורה מושלמת עם הלבוש, האיפור וכמובן, עם טבע האישיות של הכלה

קרא עוד »