לוגו בלוג שמלות כלה של יעל

מזון וכיבוד לאורחים: מגשי אירוח מפוארים עם פירות חתוכים

יש אנשים שמבחינתם כיבוד הוא ממתקים וטופינים מהסופרמרקט, ויש כאלו שחושבים יצירתי ומביאים את הפריטים היוקרתיים, הבריאים והטעימים באמת. פירות הם מוצרים שבדרך כלל מסמלים עבודה קשה עד לרגע אכילתם: רחצה, קילוף, פילוח, ועוד. אורחים חובבי פירות יכולים ליהנות מהם חתוכים כשהם מגיעים מהמגש ישירות לידיים שלהם. כיצד זה קורה ואיך מומלץ להסדיר מגשי מזון מסוג זה?

חברה המתמחה במגשי אירוח תנגיש לכם את הפירות חתוכים יפה במגש

נציגי החברה יגיעו עם המגשים בדקות הראשונות של האירוע על מנת להעמיד את הפירות טריים על השולחן. הם נחתכים במטבח שלהם ומובלים בקירור ושימור מפני אובדן טריות. כשהם מגיעים אליכם הביתה הם מניחים את המגשים על השולחן כשכל פריט ניחן ב- 100% טריות. בדרך זו האורח לא רק שלא צריך לקלף לעצמו את הפרי או להשתמש בסכין, הוא נהנה מפרי מוכן ואיכותי ביותר.

היתרון: מדובר בפירות אורגניים

מזון מגשי אירוח אינו ניחן רק בעובדה שמדובר בפירות ועוד בפירות חתוכים ומעוצבים. הוא מבוסס על הפרי האורגני. המשמעות: אף פריט לא מכיל חומרי שימור או חומרי ריסוס, ולכן לא מדובר בטעם של פרי מהסופרמרקט. אלו פירות טבעיים לחלוטין, בתנאים של קיטוף מהעץ. פירות מסוג זה החזירו בעבר לאנשים שלא אכלו אותם את התאווה וכיום הם חובבי פירות יותר מאשר ממתקים.

עיצוב ייחודי לכל מגש אירוח

בהזמנת מגשי אירוח של פריטי מזון חתוכים, אתם לא מקבלים רק פירות, אלא זוכים לראות אותם בשיא תפארתם ועיצובם: חיתוכים אומנותיים של כל פריט בצורות משולשים, עיגולים וריבועים אותנטיות. באמצעות עיצוב מזון בדרך זו – הפירות והירקות ייראו מיוחדים בהחלט וייצרו אטרקטיביות רבה בקרב האורחים. אם אתם מחפשים להקים אירוע איכותי, מצולם ומתוזמר כולל צילום של פריטי מזון, מגשי אירוח של פירות אורגניים חתוכים אומנותית הם הפתרון עבורכם!

חוויית שירות שלא תשכחו

אם תזמנתם את האירוע והאורחים מתחילים להגיע – אז מגשי הפירות יגיעו אף הם. המטרה היא לתזמן את הפירות שאתם מזמינים כדי שתוכלו לא רק ליהנות מהם, אלא להנגיש אותם אורגניים לאורחים. פרי אורגני הוא מוצר שמתקלקל כי אין לו חומרי שימור ומאידך הוא הרבה יותר טעים ובריא מפרי מרוסס. לכן, חברה למשלוח מגשי פירות אורגניים תספק שירות מקצועי, מתוזמן על פי אירוע הלקוח ותדאג שכבר בתחילת האירוע יונחו הפירות הטריים על השולחן. במידה והם מיועדים כמנות אחרונות, הם יתוזמנו בהתאם על פי לוח זמנים מוערך.

 

מזון וכיבוד לאורחים
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם
איך לבחור מקום לבת מצווה
אירועים מרגשים
איך לבחור מקום לחגיגת בת מצווה?

בחירת המקום לחגיגת אירוע משתנה בהתאם לסוג האירוע, לקהל היעד, ולאווירה שתרצו ליצור. כאשר מתכננים אירוע, ישנם מספר עיקרי של נקודות לשקול לפני קבלת ההחלטה

קרא עוד »
ציפורניים לכלה
טיפים לחתונה
בניית ועיצוב ציפורניים לכלה

ציפורניים מגודרות ומעוצבות הן אחד האלמנטים החשובים ביותר ביום החתונה של כלה. הן משתלבות בצורה מושלמת עם הלבוש, האיפור וכמובן, עם טבע האישיות של הכלה

קרא עוד »