לוגו בלוג שמלות כלה של יעל

בחירת טבעת הנישואין

הגיע הרגע שלך להגיד ׳הרי את מקודשת לי בטבעת זו׳ אבל אתה עוד תוהה איך בכלל בוחרים את הטבעת הזו? תמשיך לקרוא. אז הכרתם אחד את השני, התחלתם לצאת, הרגשות התגברו, והנה הגיע הרגע בו החלטתם שאתם רוצים לבלות את כל החיים אחד עם השני- קולולו! אירוסים זה מרגש ובחירת טבעת נישואין שתפתח את כל אירועי החתונה זה מרגש לא פחות. אותה חתיכת מתכת מעוגלת היא מסורת עתיקת יומין מסמלת את המחויבות של בני הזוג אחד לשני וענידת טבעת על האצבע נעשית פופולרית יותר ויותר בקרב הנישאים הטריים. עכשיו, עם כל הכבוד לרומנטיקה, כשבוחרים פריט שעתיד להיות כל החיים עליך (מקווים ככה!) צריך להקדיש כמה רגעים של מחשבה ולשים לב לכמה פרמטרים:

  1. גודל הטבעת- טבעת יכולה להיות אביזר מעיק ומעצבן אם היא לא במידה הנכונה בדיוק עבור העונדים אותה. אם היא קטנה מדי- היא לוחצת וקשה מאוד להסיר אותה, גדולה מדי- זזה על האצבע וחורכת אותה. בקיצור, מדידת גודל האצבע זה דבר הכרחי! כל חנות תכשיטים מקצועית מעניקה את השירות הזה וגם אפליקציות ואתרי אינטרנט שמדריכים בדיוק איך למדוד את מידת הטבעת שלך. במהלך החיים הידיים שלנו עוברות שינויים (הריונות, עלייה במשקל, ירידה במשקל וכו׳) וודאו שחומר הטבעת מתאים להצרה והרחבה במקרה הצורך.
  2.  סוג המתכת- סוגי המתכות הנפוצות ביותר של טבעות הנישואין הן: זהב לבן, זהב צהוב, פלטינה וטיטניום. כל סוג מתכת עם היתרונות והחסרונות שלה ולכן תרצו לבחור אותן בהתאם לדרישות שלכם ולשגרת חייכם. מבחינה עיצובית, מומלץ לבחור את סוג המתכת בהתאם לצבע העור. לעור בהיר בדרך כלל נתאים טבעת בעלת גוון חזק ועמוק, כמו זהב צהוב, ולעור כהה נתאים טבעת בעלת גוון חיוור ובהיר, למשל טבעת כסופה.
  3. משקל הטבעת- בבחירת הטבעת נרצה להתחשב גם במשקלה על מנת שתהיה נוחה מספיק לענידה וחזקה מספיק לשרוד שנים קדימה.

4.עיצוב- צריך לקחת בחשבון שטבעת הנישואין מגיעה לצד טבעת האירוסין ועל כן יש לוודא התאמה ביניהן. רחבה? דקה? חלקה? מעוטרת? חשבו על ההרמוניה שיצרו השתיים יחד. דבר חשוב לא פחות- לא להתפתות לעיצובים טרנדיים שבעוד 5 שנים יראו לך מגוחכים עד לרמה של הסרת הטבעת ודחיפה שלה למגירה הכי חשוכה בארון.

מתי בוחרים את הטבעת? בין בחירת זרי הפרחים, עיצוב השולחן, סגירת רשימת המוזמנים ובחירת המנה העיקרית, יכולה להידחק הצידה מטלת טבעת הנישואים, ולהיות בחופה כשהרב מבקש ממך להוציא את הטבעת ואתה מתחיל למשש את הכיסים בפאניקה, זה לא תרחיש רצוי במיוחד. לכן, אל תשאירו את נושא הטבעות לרגע האחרון. הזמינו לפחות שלושה שבועות מראש כדי לתת לתכשיטן לעצב את הטבעות במידה הנכונה ובעיצוב הרצוי ללא לחץ של זמנים.

וזהו… שיהיה במזל טוב!

טבעת נישואין
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם
איך לבחור מקום לבת מצווה
אירועים מרגשים
איך לבחור מקום לחגיגת בת מצווה?

בחירת המקום לחגיגת אירוע משתנה בהתאם לסוג האירוע, לקהל היעד, ולאווירה שתרצו ליצור. כאשר מתכננים אירוע, ישנם מספר עיקרי של נקודות לשקול לפני קבלת ההחלטה

קרא עוד »
ציפורניים לכלה
טיפים לחתונה
בניית ועיצוב ציפורניים לכלה

ציפורניים מגודרות ומעוצבות הן אחד האלמנטים החשובים ביותר ביום החתונה של כלה. הן משתלבות בצורה מושלמת עם הלבוש, האיפור וכמובן, עם טבע האישיות של הכלה

קרא עוד »