לוגו בלוג שמלות כלה של יעל

הפקת חתונות בצהרים 

בעבר תמיד נערכו חתונות בערב. אבל כעת, יותר ויותר זוגות בוחרים להתחתן בבוקר או בצהרים. הסיבות לשינוי זה מגוונות אך אחת הפופולריות ביותר היא שקל יותר להפיק אירוע צהרים מאשר בערב. 

חלק זה דן ביתרונות של חתונות בצהריים.

-חתונות בצהריים הן בחירה פופולרית עבור זוגות שרוצים לבלות את יום חתונתם עם החברים והמשפחה.

– פחות יקר מחתונות מסורתיות

 – יותר זמן עם חברים ובני משפחה

 – מזג אוויר חם יותר –

 יותר גמישות בלוח הזמנים של הטקס.

החתן והכלה הם לא היחידים שצריכים להיות בטקס החתונה. יש גם אורחים, בני משפחה וחברים שצריכים להיות נוכחים. והשעה ביום היא קריטית ללוח הזמנים של כולם.

אז מה עושים אם רוצים לערוך טקס חתונה באמצע היום?

ישנן חתונות שמתקיימות בשעות אחר הצהריים או הערב, אך ישנן גם כאלה שמתקיימות בשעות הבוקר. זה באמת תלוי במה שהאורחים שלך יכולים לנהל עם לוחות הזמנים שלהם, כמו גם בהעדפות שלך.

חלק מהטקסים מתחילים בצהריים, אחרים ב-10:00 או 11:00 – הכל תלוי במה שטוב לך ולבן הזוג שלך.

מסורת החתונות בצהריים היא מנהג שקיים כבר מאות שנים.

היוונים הקדמונים האמינו שהשמש היא סמל החיים, ודרך אור השמש הצלחנו לראות. לאחר מכן הרומאים לקחו את הרעיון הזה ואימצו אותו לתרבותם, מתוך אמונה שצריך לחגוג את הנישואים בשעות היום.

בתרבויות מסוימות, חתונות בצהריים נתפסות כייצוג של התחלות חדשות: הן מסמלות תקווה והתחדשות.

השעה ביום היא משמעותית מכיוון שהשבת היהודית מתחילה בשקיעה ומסתיימת עם רדת הלילה. לכן, באופן מסורתי, חתונות לא מתקיימות בשבת.

חתונות צהריים הופכות פופולריות יותר ויותר בשל הנוחות שלהן. זה גם מאפשר מסיבת ערב מוקדם עם אורחים שיצטרכו לחזור הביתה כדי להגיע הביתה עד רדת הלילה.

חתונות צהריים מועילות גם מכיוון שהן מאפשרות לחתן ולכלה להימנע מתשלום עבור מקום יקר המשמש רק בשעות היום (כלומר, בתי מלון). זה אומר שהם יכולים לחסוך כסף על כך שהם לא צריכים להשכיר מקום.

 

חתונות צהרים
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם
איך לבחור מקום לבת מצווה
אירועים מרגשים
איך לבחור מקום לחגיגת בת מצווה?

בחירת המקום לחגיגת אירוע משתנה בהתאם לסוג האירוע, לקהל היעד, ולאווירה שתרצו ליצור. כאשר מתכננים אירוע, ישנם מספר עיקרי של נקודות לשקול לפני קבלת ההחלטה

קרא עוד »
ציפורניים לכלה
טיפים לחתונה
בניית ועיצוב ציפורניים לכלה

ציפורניים מגודרות ומעוצבות הן אחד האלמנטים החשובים ביותר ביום החתונה של כלה. הן משתלבות בצורה מושלמת עם הלבוש, האיפור וכמובן, עם טבע האישיות של הכלה

קרא עוד »