לוגו בלוג שמלות כלה של יעל

איך לתכנן חתונה בזמן חגים

זוגות רבים בוחרים להתחתן במהלך הסתיו, אבל תכנון חתונה בדצמבר וינואר, עשוי להיות הזמן המתאים ביותר לתכנון החתונה שלכם! זאת, במיוחד אם לוקחים בחשבון את תקופת חג החנוכה ואת ימי החופשה הנהוגים במוסדות החינוך בימי החנוכה, חנוכת מקדשנו…

עם זאת, החיסרון של חתונה בזמן החגים הוא החפיפה בין החתונה שלכם לבין אירועי חג אחרים שעלולים למנוע מהאורחים להגיע ולהשתתף ביום הגדול שלכם. אל תשכחו שזו לא רק תקופה שבה אנשים רבים מחפשים מתנות לחנוכה לבני המשפחה, אלא גם מתכננים לטוס לנופש בחו״ל.

תזמון ותכנון של חתונה הנערכת בזמן חגים עשויים להיות קצת יותר מסובכים, במיוחד אם אתם מתכננים חתונה קטנה וכל אורח נחשב. אבל אם כבר החלטתם לערוך את האירוע שלכם בתקופה של חגים, הנה כמה טיפים שכדאי לקחת בחשבון.

טיפ מס׳ 1 – היו רגישים לאנשים מסביבכם והקפידו לגלות עניין גם במתרחש בחייהם. למשל, שימו לב למסורות משפחתיות חשובות, וחפשו דרכים לשלב אותן בחתונה שלכם.

טיפ מס׳ 2 – בצעו מראש את רכישת הפריטים והאביזרים הנדרשים לכם – קופסאות לטבעות, חלוקים מיוחדים לירח הדבש, ספר אורחים וכו׳. גם אם אתם לא במצוקת זמן, עדיף להכין את כל הפריטים הנחוצים לחתונה שלכם, מראש. 

טיפ מס׳ 3 – מצאו מבצעי מכירות לחגים – ואם כבר מדובר על רכישות, בעונת החגים יש תמיד טונות של מבצעי מכירות, וזה יכול להיות דבר נהדר לתכנון החתונה שלכם. למשל, בלאק פריידיי (Black Friday) וסייבר מאנדיי (Cyber Monday), יכולים לספק לכם פריטים נהדרים במחירים נמוכים יותר, כולל קישוטים לשיער או אביזרי לבוש אחרים.

טיפ מס׳ 4 – הארגון הוא המפתח – בדיוק כמו בתכנון חתונה בכול זמן אחר במהלך השנה, גם כשעורכים חתונה בזמן החגים חשוב להיות מאורגנים. כאשר בתקופת החגים מתרחשים כל כך הרבה דברים, חשוב על אחת וכמה להתארגן היטב מראש.

טיפ מס׳ 5 – דברים נוספים שקשורים לארגון – תלוי עד כמה אתם קרובים ליום החתונה, ייתכן שיהיה צורך לערוך תיקונים בשמלת הכלולות שלך. אם זה אפשרי, זאת הזדמנות לשמור לעצמך חלק מבד התחרה כדי שישמש לקישוט זר הכלה שלך. לחילופין, את יכולה לקשט את הזר גם במטפחת מיוחדת שעברה בירושה במשפחה או להפוך עניבה מאדם אהוב לקישוט בעל משמעות רגשית, לזר הפרחים שלך. אחרי הכול זה היום של שניכם, ולמרות שאולי זה רק סרט פשוט ויפה, זה מה שיכול להעניק את המגע הקטן והמיוחד שתזכרי ותעריכי במשך שנים רבות.

טיפ מס׳ 6 – הודיעו על מועד החתונה שלכם מספיק זמן מראש –את ההזמנות לחתונה שלכם הנערכת בתקופת החגים, חשוב לחלק זמן רב מראש. קחו בחשבון שאנשים מטיילים יותר בימי החגים, והקפידו להודיע להם מספיק זמן מראש, לפני שהם מתחילים לתכנן נופש או טיול שלא יאפשרו להם להגיע לחתונה שלכם.

טיפ מס׳ 7 – קבלו את העובדה שאולי לא כולם יוכלו להגיע – כשאתם מתכננים חתונה בתקופת החגים, סביר להניח שחלק מהאורחים שהזמנתם לא יוכלו להגיע. כיוון שמדובר בתקופה עמוסה יותר, אל תיקחו את זה אישית.

טיפ מס׳ 8 – הפכו הכול לחגיגי יותר – בלאו הכי זו תקופה חגיגית בשנה, אז למה לא להשתמש בזה? תוכלו לקשט את האולם בהרבה ירק ולהוסיף גווני אדום, זהב וכסף, כדי לעורר לחיים את האווירה וליצור מראה חגיגי ביותר.

טיפ מס׳ 9 – הוסיפו מאכלי חג לקייטרינג של החתונה – אם למשל אתם מתחתנים בחנוכה, למה לא להוסיף קינוחים בדמות סופגניות ממולאות בכול טוב?.

תכנון חתונה בזמן החגים
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם
איך לבחור מקום לבת מצווה
אירועים מרגשים
איך לבחור מקום לחגיגת בת מצווה?

בחירת המקום לחגיגת אירוע משתנה בהתאם לסוג האירוע, לקהל היעד, ולאווירה שתרצו ליצור. כאשר מתכננים אירוע, ישנם מספר עיקרי של נקודות לשקול לפני קבלת ההחלטה

קרא עוד »
ציפורניים לכלה
טיפים לחתונה
בניית ועיצוב ציפורניים לכלה

ציפורניים מגודרות ומעוצבות הן אחד האלמנטים החשובים ביותר ביום החתונה של כלה. הן משתלבות בצורה מושלמת עם הלבוש, האיפור וכמובן, עם טבע האישיות של הכלה

קרא עוד »