לוגו בלוג שמלות כלה של יעל

לבחור טבעת נישואין מושלמת לכלה

בחירת טבעת הנישואין למעמד החופה היא מהלך חשוב ומהותי כחלק מההכנות ליום החתונה הגדול שלכם. לטבעת זו תפקיד חשוב ומרגש יותר כאשר היא תלווה אתכם לאורך המשך חייכם הזוגיים יחד ותזכיר את היום המיוחד בו בו הצהרתם על אהבתכם מול בורא עולם ומול כולם, המשפחה והחברים היקרים לכם. הדבר נכון בעיקר לצד הנשי שכן נשים מקפידות לשמור היטב על טבעת הנישואין, גם בימים ובתקופות בהן היא פחות יושבת טוב על האצבע (תקופת הריון וכו'), בעוד הגברים עם השנים ומסיבותיהם (עבודה, נוחות ועוד) נוטים מעט להזניחה ולהשאיר אותה בבית מאחורה.

בעידן של ימנו ישנו היצע גדול, עשיר ונרחב במיוחד של טבעות נישואין לנשים עם מגוון של סוגים ואפשרויות, מטבעות יהלומים, טבעות סוליטר, בליטוש אמרלד / מרקיז ומה לא בעצם – אפשר ממש ללכת לאיבוד בין שפע האפשרויות והסגנונות. לכן ובמטרה לנסות ולעשות מעט סדר בנושא ולסייע לכם לבחור את הטבעת האידיאלית והמתאימה ביותר, ריכזנו כאן כמה תובנות חשובות בנושא:

  1. תקציב – התקציב העומד לרשותכם הוא כנראה הבסיס והפרמטר המרכזי לכל החלטה בהליך הפקת החתונה, לכן חשוב שתגדירו היטב את התקציב למשימה זו וכך תוכלו מראש לצמצם את האפשרויות וכאב הראש אל מול המגוון, לבוא ממוקדים יותר ולא להתפזר אל מול דגמים ומחירים שאין להם סוף. אל תשכחו שטבעת היא רק חלק מסוים ויש לכם עוד חתונה שלמה לתכנן ולהפיק. 
  2. סוג וסגנון הטבעת – האפשרויות כאמור הן רבות ומגוונות, כאשר הבסיס במרכיב הזה הוא קודם כל הבחירה וההעדפה האישית בין זהב לבן לצהוב. על בסיס זה נוטים להחליט אם לבחור לשלב בטבעת גם יהלומים, כמה ומאיזה סוג, ואם לכלול חיתוך או ליטוש מיוחד או שמא לבחור באפשרות של טבעת יותר נקייה, קלאסית ופשוטה. לכל אישה כמובן הסגנון וההעדפות שלה כאשר כדאי לבחון כיצד הטבעת תוכל להשתלב היטב במראה הכללי באותו הערב, אל מול השמלה וכו'. 
  3. גודל הטבעת – פרט למחיר הטבעת, הסוג והסגנון הכללי, חשוב לשים לב לגודל הטבעת. במקרה של טבעות נישואין לגודל ורוחב הטבעת יש משמעות שכן היא הולכת ללוות אותך לשנים ארוכות. בדקי היטב את גודל הטבעת, חשבי אם תרצי שהיא תשב על האצבע באופן הדוק ומדויק או מעט גדול מזה. 

חשוב לזכור, לכל טבעת שתבחרו יש את הייחודיות והקסם שלה כי אחרי הכל היא מסמלת את הבחירות שלכן. אם את טבעת האירוסין למעמד ההצעה, בן הזוג בחר לבדו (או בעזרת החברה הקרובה…), הרי שבחירה משותפת שלכם לטבעת הנישואין היא קסם בפני עצמו. לאחר שהחלטתם במשותף על התקציב, הסוג וסגנון הטבעת המבוקשים לכו יחד למתחם תכשיטים מוכר ובעל מוניטין (כן, חשוב מאוד להיזהר ממקומות מפוקפקים למיניהם) וביחד עם גורם מקצועי מנוסה במקום דייקו את הבחירה שלכם בהתאם להכוונה ועצה נוספת שאולי לא חשבתם עליה וכך תוכלו לבחור את הטבעת האידיאלית באופן מושלם. שיהיה בהצלחה!

טבעת
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם
איך לבחור מקום לבת מצווה
אירועים מרגשים
איך לבחור מקום לחגיגת בת מצווה?

בחירת המקום לחגיגת אירוע משתנה בהתאם לסוג האירוע, לקהל היעד, ולאווירה שתרצו ליצור. כאשר מתכננים אירוע, ישנם מספר עיקרי של נקודות לשקול לפני קבלת ההחלטה

קרא עוד »
ציפורניים לכלה
טיפים לחתונה
בניית ועיצוב ציפורניים לכלה

ציפורניים מגודרות ומעוצבות הן אחד האלמנטים החשובים ביותר ביום החתונה של כלה. הן משתלבות בצורה מושלמת עם הלבוש, האיפור וכמובן, עם טבע האישיות של הכלה

קרא עוד »