לוגו בלוג שמלות כלה של יעל

שמלות כלה נפוחות 

שמלת הכלה הנפוחה קיימת מאז שנות ה-1800. זה עיצוב שנראה לעתים קרובות קצת מיושן אבל דווקא טרנד זה חוזר ובגדול. השמלה הנפוחה זכתה לפופולריות על ידי המלכה ויקטוריה, שלבשה אחת לחתונת בתה ב-1858. השמלה הנפוחה מאופיינת בחצאית ובשרוולים נפחיים ומוגזמים, עם מחוך. שרוולים נפוחים לובשים בדרך כלל עם קו צוואר גבוה או צווארון מחוץ לכתף. במקרים מסוימים ניתן ללבוש את השמלה הנפוחה כשמלת נשף בקבלת פנים לחתונה בערב או כשמלת ערב לנשף או חגיגות.

שמלות כלה נפוחות הן סוג של שמלת כלה עם הרבה נפח. הם יכולים להיות סטרפלס, בסגנון קולר או שרוולים ארוכים. שמלות נפוחות עשויות בדרך כלל מטול ובעלות חצאית מלאה. הם לובשים לעתים קרובות על ידי כלות שרוצות להרגיש כאילו הן צועדות בין העננים ביום המיוחד שלהן.

למה שמלות כלה נפוחות פופלאריות?

שמלות כלה נפוחות הן סוג של שמלה שקיים כבר זמן רב, אך לאחרונה הן הפכו שוב לפופולריות. הם עשויים בדרך כלל מבד טול ויש להם שכבות של רשת מלמעלה. שמלות אלו נלבשות בדרך כלל על ידי הכלה במהלך הטקס ולאחר מכן מחליפים למשהו אחר עבור קבלת הפנים.

שמלת הכלה הנפוחה נועדה לגרום לכלה להיראות חושנית יותר, ולכן היא חוזרת להיות פופולארית בשנים האחרונות. השמלה לרוב מורכבת משכבות של טול ורשת היוצרות צורת שעון חול וכן מסתירות כל פגמים בגוף.

ישנם סגנונות רבים ושונים של שמלות כלה נפוחות, אך כולן עוקבות בדרך כלל אחר אותו עיצוב בסיסי עם שינויים קלים בצבע ובהרכב הבד. שמלת כלה נפוחה היא סוג של שמלה שעשויה מטול וסאטן, ובעלת חצאית רכה או נפחית. השמלה יכולה להיות סטרפלס או בעלת רצועות. המחוך מצויד בדרך כלל בעצמות כדי לתת לה צורה.

שמלת הכלה הנפוחה זכתה לפופולריות על ידי המעצבת ורה וואנג. היא התפרסמה בזכות השמלות הנפוחות שעיצבה לשחקניות הוליווד בשנות ה-90. העיצובים שלה נתפסו כזוהרים ונשיים, ולכן הם הפכו לסטנדרט עבור כלות לעתיד רבות באמריקה.

למה שמלת כלה חשובה במיוחד?

השמלה היא החלק החשוב ביותר ביום החתונה. זה מה שאנשים יזכרו, אז זה צריך להיות מושלם. שמלות כלה נפוחות הן בחירה מצוינת למי שרוצה להתחתן בצורה רשמית ומסורתית. הם בדרך כלל ארוכים וזורמים, עם קו מותניים גבוה ושרוולים נפוחים. אם אתה רוצה ללכת על הסגנון הזה, תצטרך למצוא אחד שמתאים גם לסגנון האישי שלך!

שמלות כלה נפוחות מתאפיינות בחצאית מלאה שעשויה לרוב מטול. החצאיות מחוברות לרוב למחוך עם רוכסן בגב ונלבשות עם תחתוניות.

שמלת כלה נפוחה היא כינוי לא רשמי לסוג שמלה, הנלבשת בדרך כלל על ידי כלות בחתונות. לשמלות נפוחות יש בדרך כלל חצאית מלאה עשויה מטול והן לובשות עם תחתוניות. החצאיות מוצמדות לרוב למחוך עם רוכסן בגב, וניתן ללבוש את השמלה מעל בגדים אחרים כמו טייץ או גרביונים.

 

שמלות כלה נפוחות
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם
איך לבחור מקום לבת מצווה
אירועים מרגשים
איך לבחור מקום לחגיגת בת מצווה?

בחירת המקום לחגיגת אירוע משתנה בהתאם לסוג האירוע, לקהל היעד, ולאווירה שתרצו ליצור. כאשר מתכננים אירוע, ישנם מספר עיקרי של נקודות לשקול לפני קבלת ההחלטה

קרא עוד »
ציפורניים לכלה
טיפים לחתונה
בניית ועיצוב ציפורניים לכלה

ציפורניים מגודרות ומעוצבות הן אחד האלמנטים החשובים ביותר ביום החתונה של כלה. הן משתלבות בצורה מושלמת עם הלבוש, האיפור וכמובן, עם טבע האישיות של הכלה

קרא עוד »