לוגו בלוג שמלות כלה של יעל

המשמעות של האביזרים בצילומי החתונה שלכם

לא קל ללכוד את הרגשות המתפרצים בחתונה, החל מהחיוך הקסום של הכלה ועד לאנשים המתלהבים על רחבת הריקודים. ואכן, איכות צילומי החתונה היא המבחן המכריע באשר לכישוריו של הצלם. האביזרים בחתונה יכולים להפוך את העבודה לקלה יותר ואת צילומי החתונה שלכם למרגשים יותר.

רוצים להבטיח שצילומי החתונה שלכם יזכו לרקע נפלא? בין אם אלה השולחנות הערוכים להפליא או אותן אותיות תלת מימד מוארות המציגות לראווה את המילה ׳LOVE׳, צלמים אף פעם לא יפסיקו להתלהב משלל האביזרים המסוגננים שמקשטים את החתונה שלכם.

עבור רבים מצלמי החתונה הטובים ביותר, האביזרים הללו הופכים למשמעותיים מבחינת העברת הסיפור של החתונה שלכם. אז בואו נבחן כמה מהפעולות בהן ינקוט הצלם כדי להבטיח שתקבלו את צילומי החתונה המוצלחים ביותר.

1.לסדר באופן אומנותי את הפריטים המצולמים

לפעמים, הצלם יכול להזיז טיפה את האביזרים, כדי לקבל מראה ברור יותר מהסיפור של נושא החתונה שלכם. למשל, אם קישטתם את האולם בהמוני ציפורים עשויים מאוריגמי שקיפלתם בעצמכם, והצלם רוצה שגם האותיות היוצרות את המילה LOVE יופיעו בתמונה, הוא ידע כיצד לארגן את הדברים באופן אומנותי כך שיעבירו את האווירה של החתונה שלכם.

לפעמים, הוא יכול לצלם סידור מעוצב מרכזי יותר, כאשר הוא יוצר תמונת תקריב. הצלם גם יכול להוסיף את זר הכלה לצילום. בעצם, כל עוד הוא לא עושה שום דבר שלא ניתן להחזיר מיד למקום, זה בסדר.

2.למצוא זוויות צילום שונות

לעתים קרובות, הצלם עולה על כיסא כדי לקבל את הזווית שהוא מחפש, כשהוא מצלם פריטים ואביזרים באולם (כמובן שעדיף לעשות זאת לפני שהאורחים מגיעים). הצלם אמור להיות יצירתי בבחירת הזוויות, כדי שהצילום לא ייראה כמו משהו שצילם אחד האורחים. הצלם ישים לב היטב למה שניתן לראות ברקע, מהיכן מגיע האור ואילו חלקים הם החשובים ביותר להשלמת התמונה.

אפילו זווית קצת שונה יכולה להפוך את התמונה מ-׳אה…׳ ל-׳וואו׳. כך שהצלם ינסה מספר זוויות צילום כדי לראות איזה מהן תיראה הכי טוב.

3.לעבוד עם תאורה קשה

חתונות נערכות לעתים קרובות באולמות עם תאורה אפלולית משהו כדי ליצור אווירה מסוימת. זה יכול לאתגר את הצלם, אבל עדיין להבטיח צילום בר ביצוע. צלמים מקצועיים בדרך כלל מעדיפים לא להשתמש בפלאש, לכן נראה שהצלם שלכם יגייס את הכישורים שלו לצילומים נפלאים גם בתאורה עמומה ללא פלאש. בדרך זו ניתן להנציח את האווירה של החתונה המיוחדת שלכם, מבלי לקלקל אותה בעזרת הפלאש הבוהק.

4.לצלם הכול

לאחר שהשקעתם המון מחשבה, זמן וכסף ביצירת החתונה המושלמת שלכם, ברור שאתם צריכים לבחור בצלם שיתפוס עבורכם כל פרט וכל אביזר. אחרי הכול, למרות שכל האוכל והפרחים ייעלמו כמה ימים לאחר החתונות, התמונות של החתונה יישארו לנצח.

הצלם שלכם יצלם את האוכל, המשקאות, החלקים המרכזיים באולם, הפרחים, המתנות לאורחים, את ספר האורחים ואת כל התפאורה המתקבצת בחלל ליצירת אווירה חגיגית מושלמת. זה אולי נראה לכם טיפשי לצלם את קערת הדובדבנים, אבל יהיה לכם כיף לראות את התמונה הזו בעוד כמה שנים, ולהיזכר בכול הפרטים והאביזרים הקטנים שעיצבו את החתונה שלכם.

אלבום מתמונות החתונה, שכולל צילומים של הפריטים שהיו חלק מהתפאורה בחתונה, יכול להעביר את התחושה ששררה בחתונה שלכם. 

5.ליהנות מתמונות תקריב ומצילומים מרחוק

הצלם המקצועי יצלם בחתונה שלכם את אותם הדברים, ובכול זאת יספק לכם תמונות שיעניקו תחושה אחרת לגמרי, וזאת על ידי הליכת צעד אחד אחורה, ואז התקרבות תוך התמקדות בפרט קטנטן אחד. כך תוכלו לקבל את הסט שמסביב לפריט ואחר כך את ההתמקדות בחלקים שהופכים פריט זה למיוחד.

 

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם
איך לבחור מקום לבת מצווה
אירועים מרגשים
איך לבחור מקום לחגיגת בת מצווה?

בחירת המקום לחגיגת אירוע משתנה בהתאם לסוג האירוע, לקהל היעד, ולאווירה שתרצו ליצור. כאשר מתכננים אירוע, ישנם מספר עיקרי של נקודות לשקול לפני קבלת ההחלטה

קרא עוד »
ציפורניים לכלה
טיפים לחתונה
בניית ועיצוב ציפורניים לכלה

ציפורניים מגודרות ומעוצבות הן אחד האלמנטים החשובים ביותר ביום החתונה של כלה. הן משתלבות בצורה מושלמת עם הלבוש, האיפור וכמובן, עם טבע האישיות של הכלה

קרא עוד »