לוגו בלוג שמלות כלה של יעל

טיפולים אסתטיים שחובה לעשות לפני החתונה

זה לא דבר חדש שכלות לעתיד שואפות להיראות במיטבן ביום חתונתן. עם זאת, בשנים האחרונות לא רק כלות אלא גם חתנים רבים מחפשים אחר שיטות טיפול יעילות שיבטיחו שייראו במיטבם כשיעמדו נרגשים מתחת לחופה מול כל האורחים היקרים שלהם.

הנה כמה מהטיפולים האסתטיים הנפוצים ביותר שאנשים מבקשים לעבור לפני החתונה שלהם.

טיפולים לא ניתוחיים נפוצים לפני החתונה

בין אם אתם הכלות או החתנים לעתיד, יש היום טיפולים אסתטיים שיעזרו לכם להיראות ולהרגיש במיטבכם לקראת היום המיוחד, מטיפולים לחיטוב הגוף, דרך טיפולים לריענון העור ועד לטיפולי הלבנת שיניים להעצמת החיוך הזוהר שלכם.

הקפאת שומן

הקפאת שומן הוא הטיפול האידיאלי עבור אנשים שמשקל גופם קרוב למשקל היעד שלהם, אבל הם נאבקים עם אזורים שבהם הצטבר שומן עיקש. טיפול זה משתמש בקירור מבוקר של האזור המטופל כדי להרוס את תאי השומן, שבסופו של דבר יישטפו מהגוף על ידי מערכת כלי הלימפה. זה לא הליך הרזיה אלא הליך לא פולשני המסוגל לעצב את מתאר הגוף, להתמקד בשומנים באזור הבטן, הירכיים, המותניים ואפילו בסנטר הכפול או בזרועות, ולעזור לכם לקבל מראה מחוטב יותר. 

הסרת שיער בלייזר

הליך זה דורש לרוב יותר מטיפול אחד בלבד. הסרת שיער בלייזר יכולה להאט או לעצור את צמיחת השיער כמעט בכול חלקי הגוף, כולל הפנים, הבטן, אזור המפשעה והרגליים.

אולתרפיה – Ultherapy

שיטה זו משתמש בטכנולוגיית אולטרסאונד כדי להדק את העור באזור הצוואר והלסת, ללא שימוש בניתוח פולשני המאפיין את הליך מתיחת הפנים.

פילינג כימי

יש מגוון רחב של סוגי פילינג כימי שיכולים להתאים לצרכים הספציפיים שלכם. הפילינג מיועד להחיות, להצעיר ולהחזיר את הנעורים לעור הפנים. לקבלת האפקט הרצוי, ניתן לקבל כמה טיפולי פילינג, במרחק של זמן מסוים בין טיפול לטיפול.

הזרקות

אם אתם רוצים להימנע מניתוח מתיחת פנים, אזי הזרקות הן דרך נפלאה להחלקת קווים וקמטוטים. הטיפול כרוך במינימום נפיחות או תופעות לוואי אחרות.

טיפולים אסתטיים של הרגע האחרון לפני החתונה

אם זה מאוחר מדי להתחיל באחד ההליכים שהוזכרו למעלה, אל דאגה, יש הרבה טיפולי ספא שתוכלו לקבל עד חודש לפני החתונה שלכם. לדוגמה:

  • שיקום עור בלייזר – אם אתם רוצים ליהנות מההשפעות של פילינג, ללא זמן של השבתה, שיקום העור בלייזר הוא הבחירה הנכונה. טיפולים אלה מעוררים צמיחת קולגן ומגבירים את כוח הריפוי.
  • טיפולים לניקוי הפנים – טיפולים אלה מושלמים לכלות וחתנים, והם דרך מעולה לרענן את העור ולנקות אותו היטב לפני החתונה. 
  • Dermaplaning – טיפול זה מגרד את שכבות העור המת, באמצעות להב כירורגי ומיומנות מדויקת של המטפל, וחושף את העור הזוהר והחדש שמתחתיו.
  • SkinPen – שיטה זו מציעה דרך מושלמת לשיפור מהיר של מראה העור. הטיפול יעיל במיוחד להפחתת סימני מתיחה, צלקות אקנה, כתמי עור כתוצאה מנזקי שמש ועוד.
  • הלבנת שיניים – אחרון חביב, טיפול שהזכרנו כבר בתחילת המאמר, הקפידו על הלבנת השיניים שלכם. אל תשכחו שאתם הולכים להופיע בכול התמונות ביום החתונה שלכם, ואתם רוצים שהחיוך שלכם יהיה נפלא וזוהר במיוחד.

לבסוף, זכרו שהתזמון חיוני עבור כל תהליך אסתטי שאתם מתכננים לעבור. ברור שאתם לא רוצים להגיע לחופה כשאדמומיות או נפיחות ניכרת על הפנים כתוצאה מהטיפול הקוסמטי שעברתם. קחו בחשבון שגם טיפולים לא פולשניים צריכים להתחיל לפחות שנה לפני החתונה, ויש להקפיד לקבל אותם באופן קבוע, כדי שהתוצאות יושגו במלואן. שיהיה במזל טוב!

 

טיפולים אסתתיים לפני החתונה
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם
איך לבחור מקום לבת מצווה
אירועים מרגשים
איך לבחור מקום לחגיגת בת מצווה?

בחירת המקום לחגיגת אירוע משתנה בהתאם לסוג האירוע, לקהל היעד, ולאווירה שתרצו ליצור. כאשר מתכננים אירוע, ישנם מספר עיקרי של נקודות לשקול לפני קבלת ההחלטה

קרא עוד »
ציפורניים לכלה
טיפים לחתונה
בניית ועיצוב ציפורניים לכלה

ציפורניים מגודרות ומעוצבות הן אחד האלמנטים החשובים ביותר ביום החתונה של כלה. הן משתלבות בצורה מושלמת עם הלבוש, האיפור וכמובן, עם טבע האישיות של הכלה

קרא עוד »