לוגו בלוג שמלות כלה של יעל

טיפים לבחירת מקום התארגנות פוטוגני

יום החתונה שלכם סוף סוף מגיע! בתקווה שהתארגנתם כך שיום החתונה עצמו יהיה רגוע ומהנה, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון מבחינת ההתכוננות שלכם ממש ביום החתונה. ואם מדובר על עצות איך ׳להתכונן׳, הנה כמה טיפים שיעזרו לבחור את מקום ההתארגנות הטוב והפוטוגני ביותר.

יש מגוון רחב של ׳תפאורות׳ בהן תועדו כלות וחתנים המתכוננים ליום הגדול שלהם. אמנם, אתם עשויים להשיג את צילומי ההכנה הנהדרים ביותר כאשר אתם שוכרים לעצמכם אחת מאותן סוויטות יוקרה בראש פינה, עם זאת, הנה כמה המלצות מובילות לבחירת מקום ההתארגנות המושלם, מנקודת המבט של הצילומים שיישארו זיכרון לנצח.

1.חדר עם חלון גדול

כשאתם חושבים היכן תרצו לבלות את הזמן כשאתם מתכוננים ליום החתונה, חפשו מלון או צימר שמציע חדר עם חלון גדול אחד לפחות. אור טבעי ויפה יכול להיכנס לחלל הצימר דרך החלון. חדר עם יותר מחלון אחד, הוא אידיאלי. 

אור טובעי תורם לא רק ליום נעים יותר, אלא גם מספק לצלמים מרחב פעולה גדול יותר מבחינת האופן שבו יוכלו לתמרן ולעצב את האור הזמין להם בחלל. לכן, הזמנת חדר עם חלון תבטיח לכם מקום פוטוגני שיציע לכם תמונות מהממות.

2.קירות לבנים או בגוון ניטרלי

יש לזה משמעות אדירה. באמצעות אביזרי צילום ותאורה מלאכותית, יכול הצלם לחקות את המראה של החלון, אבל לא את הגוון הלבן או הנטרלי של הקירות. כלומר, חיוני שהמקום יכלול חללים עם קירות בהירים ותפאורה נקיה ולא עמוסה. 

קירות בהירים מדי, כהים מדי או עמוסים מדי, יסיטו את הפוקוס מהחתן והכלה. לכן, חשוב מאוד לבחור בחדר שבו צבע הקירות או חפצי הנוי על הקירות, לא ימשכו את תשומת הלב מהזוג הנרגש.

בנוסף לבחירת חדר עם קירות בצבע ניטרלי, כדאי להימנע גם מבלגן רב מדי מסביב. זה כולל מוצרי נייר (כתבי עט, אריזות פיצה), תיקים ושקיות בגדים. ודאו שהחדר מסודר ונקי מעומס, לפני שהצלם מגיע, כדי לא לבזבז את זמנו ולאפשר לו לצלם כמה שיותר תמונות פוטוגניות שלכם.

3.מרחב תנועה

צלמים מספרים שבעבר הם צילמו את ההכנות של החתן והכלה בחדר הארונות. דמיינו את הצלם, הכלה, המשפחה, החברים הקרובים וכל הציוד, דחוסים בחדר הארונות. יש לתמונות אלה איכות מעיקה ומחניקה.

לכן, כדי למצוא את מקום ההכנה האידיאלי, חשבו גם כמה אנשים ישהו בחדר וכמה מקום יידרש לכולם. שתי האימהות יהיו גאות בכם אם תסכימו שגם הן יהיו נוכחות בהכנות לקראת החתונה.

4.בחרו במקום עם תכונות שכאלה או שכרו סוויטה במלון או בצימר

כאשר אתם מחפשים את המקום האידיאלי בו תוכלו להתכונן לחתונה ולהצטלם תוך כדי, יתכן שסוויטה במלון או בצימר יכולה לספק את הצרכים שלכם. הסיבה לכך היא שפע האור הטבעי, ופרישת החלל הפתוח המאפיינת חללים שכאלה. אם החתונה שלכם מתקיימת במקום כפרי, אולי תוכלו למצוא באזור מתחם צימרים או בית מלון המציעים סוויטות מפוארות. זכרו שהחלל הפנימי אמור לשמש גם כרקע פוטוגני לצילומי ההכנות שלכם לחתונה.

5.לא לשכוח את החתן

אל תתנו לחתן ללכת לאיבוד בעיצומן של כל ההכנות. בין השיקולים הרבים שתצטרכו לקחת בחשבון בעת בחירת מקום ההתארגנות, הוא מקום שמאפשר לשניכם להתכונן לחתונה. בדקו אתרים שמציעים שני חדרי הלבשה זהים, או מצאו מלון שיש בו סוויטות נפרדות לכם ולשאר האורחים המלווים אתכם ביום ההכנות לחתונה.

לסיכום, על ידי שמירה על הדברים הבאים: חלונות, קירות בהירים ניטרליים, מרחב תנועה והחתן – תוכלו ליהנות מתמונות התארגנות מדהימות!

מקום התארגנות לכלה
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם
איך לבחור מקום לבת מצווה
אירועים מרגשים
איך לבחור מקום לחגיגת בת מצווה?

בחירת המקום לחגיגת אירוע משתנה בהתאם לסוג האירוע, לקהל היעד, ולאווירה שתרצו ליצור. כאשר מתכננים אירוע, ישנם מספר עיקרי של נקודות לשקול לפני קבלת ההחלטה

קרא עוד »
ציפורניים לכלה
טיפים לחתונה
בניית ועיצוב ציפורניים לכלה

ציפורניים מגודרות ומעוצבות הן אחד האלמנטים החשובים ביותר ביום החתונה של כלה. הן משתלבות בצורה מושלמת עם הלבוש, האיפור וכמובן, עם טבע האישיות של הכלה

קרא עוד »