לוגו בלוג שמלות כלה של יעל

כך תבטיחי חיוך מושלם בתמונות החתונה

ככול שתתחילי יותר מוקדם לפעול להשגת החיוך המושלם לחתונה שלך, כן ייטב. הנה כמה דרכים שיוכלו להבטיח שתונצחי בשמלת הכלולות ביום החתונה, כשאת מחייכת ומפגינה את החיוך הכי יפה שלך.

1.דבר ראשון קבעי פגישה עם רופא השיניים 

תלוי איזה טיפול שיניים מתאים לך, בכול מקרה חשוב להתחיל את התהליך מוקדם, כך שזה לא יעסיק אותם ממש לפני החתונה. למשל, ציפוי חרסינה לשיניים עשוי לקחת כ-3-2 חודשים, וטיפולים אורתודנטיים, כמו יישור שיניים, יכולים להימשך עד שנה. לכן, לטיפולים שכאלה, מומלץ לקבוע את התור לפחות שנה לפני מועד החתונה.

2.ביקור אצל השיננית לניקוי שיניים עמוק 

כולם מזכירים את הקלישאה, שלא עושים שעווה למכונית לפני שמנקים אותה. אבל זה נכון! את לא אמורה להלבין את השיניים שלך מבלי לנקות אותן קודם. זה גם יעזור לך להחליט אם את זקוקה להלבנת שיניים מקצועית או ביתית.

3.התחילי להלבין את השיניים

אל תשאירי את הלבנת השיניים לרגע האחרון! תהליך ההלבנה נמשך בדרך כלל שבוע עד שבועיים, תלוי בתוצאות הרצויות לך, לכן חשוב לא להילחץ בזמנים. אחת הטעויות הגדולות שכלה יכולה לעשות לפני החתונה שלה, היא הלבנה מקצועית יום לפני האירוע. הלבנה שכזו יכולה לגרום לגירוי בחניכיים ואת לא רוצה לעמוד מתחת לחופה עם חניכיים מגורות. ואם את בוחרת בהלבנה ביתית, התייעצי עם הרופא לגבי המוצר הטוב ביותר עבורך.

4.לשמור על בריאות הפה באופן שגרתי

יש לך המון סידורים וארגונים לפני החתונה שלך, אבל הטיפול בשיניים שלך בצורה הנכונה חייב לעמוד בראש סדר העדיפויות שלך. הדבר הטוב ביותר שאת יכולה לעשות עבור השיניים שלך בבית, הוא להקפיד על בריאות הפה, גם כשאת מאוד עמוסה. מה זה אומר? ובכן, השגרה הרגילה: צחצוח שיניים פעמיים ביום למשך 2 דקות לפחות כל פעם, ושימוש בחוט דנטלי לפחות פעם ביום, לפני השינה.

5.לבחור במשחת שיניים מתאימה

הימנעי ממשחות שיניים המכילות מרכיבים שוחקים כמו סיליקה, במיוחד אם יש לך רגישות בשיניים, או שהשיניים שלך לא מנוקדות בכתמים. חפשי משחת שיניים שכוללת מרכיבים בטוחים ויעילים, שפחות שוחקים ומלטשים את משטחי השיניים.

6.לבחור בתזונה ששומרת על שיניים לבנות

נשנוש של חטיפים פריכים כמו תפוחים או סלרי, נחשב ליעיל כמו צחצוח השיניים. פירות וירקות גולמיים עמוסים בסיבים, חומר שוחק טבעי שעוזר לך לנקות את השיניים. הימנעי ממזונות כהים ודבקים, שהם האשמים העיקריים להכתמת השיניים, כמו יין אדום, קפה, רוטב ברביקיו או חומץ בלסמי.

7.מודעות להשפעת מי הפה

שטיפה במי פה עשויה להפוך את נשימת הבוקר שלך להרבה יותר נעימה, אבל היא גם יכולה להזיק לשיניים שלך. האלכוהול שמכיל בקבוק מי שטיפת הפה מייבש תיקוני שיניים כמו הדבקות מרוכבות. נוזל זה יכול גם להחליש את מבנה השן הכללי. משום כך, עדיף לשטוף את הפה עם מי פה שכוללים נוסחה טבעית נטולת אלכוהול. כללית, מי פה חסרי צבע, הם המוצר הטוב ביותר לשמירה על לובן השיניים הבוהקות שלך.

8.דרכים להסוואת פגמים בשיניים

גם אם את לא מתכננת שיפוץ שיניים גדול, יש דברים מסוימים שתוכלי לעשות היום כדי שהשיניים שלך ייראו מושלמות:

  • התרחקי מתכשיטי זהב שנוטים להבליט גוונים צהבהבים.
  • עגילים נוצצים פשוטים יכולים להקנות לשיניים שלך מראה לבן יותר.
  • שפתון אדום מציג את השיניים בצורה הטובה ביותר, וגם שפתון ורוד מציע ניגודיות טובה. בכל מקרה, הימנעי מצבע מגנטה שיכול לגרום למראה של שיניים צהבהבות.

 

חיוך מושלם לחתונה
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם
איך לבחור מקום לבת מצווה
אירועים מרגשים
איך לבחור מקום לחגיגת בת מצווה?

בחירת המקום לחגיגת אירוע משתנה בהתאם לסוג האירוע, לקהל היעד, ולאווירה שתרצו ליצור. כאשר מתכננים אירוע, ישנם מספר עיקרי של נקודות לשקול לפני קבלת ההחלטה

קרא עוד »
ציפורניים לכלה
טיפים לחתונה
בניית ועיצוב ציפורניים לכלה

ציפורניים מגודרות ומעוצבות הן אחד האלמנטים החשובים ביותר ביום החתונה של כלה. הן משתלבות בצורה מושלמת עם הלבוש, האיפור וכמובן, עם טבע האישיות של הכלה

קרא עוד »