לוגו בלוג שמלות כלה של יעל

כך תבטיחי תמונות חתונה מושלמות עם שמלת הכלה

אתם מתכננים את חתונת החלומות שלכם ומשקיעים מחשבה ומאמץ רב בכול פרט ופרט. אחרי הכול זה יהיה היום שתזכרו כל חייכם. אבל שנים רבות לאחר החתונה כל מה שיישאר לכם מאותו אירוע מרגש יהיו הרגעים, הרגשות והזיכרונות שנלכדו בצילומים ובסרטונים מהחתונה.

מלבד שכירת צלם איכותי, את יכולה לנקוט בכמה צעדים נוספים שיבטיחו שיהיו לך תמונות כלה נהדרות. והפעם אנחנו לא מתכוונים לטיפולים שישפרו את החיוכים בתמונות, כמו הלבנה או ציפויי חרסינה לשיניים

הנה כמה טיפים מובילים שיעזרו לך להשיג את תמונות החתונה המושלמות כשאת לבושה בשמלת הכלולות שלך.

  1. ליצור לוח מצב הרוח

כדי שצוות הצילום יוכל לספק לך צילומים מותאמים אישית, חשוב שהוא יבין את האישיות ואת ההעדפות שלך. אחד הדברים שיוכלו לעזור לצוות היצירתי שלך הוא יצירת לוח מצב רוח שאפשר ליצור באפליקציות כמו Pinterest. באפליקציה אפשר לשמור תמונות שאתם אוהבים או לא אוהבים. בדרך זו תוכלי להעביר באופן חזותי את סגנון התמונות המועדף עלייך לתמונות החתונה שלך.

  1. לשכור צלם סטילס וצלם וידאו מאותו סטודיו

יש כמה סיבות בגינן כדאי לבחור באנשי מקצוע שעובדים באותו סטודיו, כולל:

  • אחריותיות משותפת
  • תקשורת וזרימת עבודה טובות יותר
  • חזון וסגנון משותפים
  • חוזה עבודה אחד בלבד
  • הנחות על חבילת התמונות והווידאו
  1. לתזמן את הזמן הנדרש לצילום

חיוני ליצור ציר זמן ליום החתונה עצמו. חשוב להכין ציר זמן עם שעת התחלה וסיום משוער של כל סוגי ההכנות כמו, שיער, איפור, צילומים, זמן קבלת הפנים, שעת החופה וכן הלאה. בתוך ציר הזמן הזה חשוב לכלול גם את קטעי הצילום העיקריים לפני ובמהלך החתונה. הצלם המקצועי יעזור לך לתזמן את הזמן הנדרש לצילום כל מקטע בחתונה.

  1. לצמצם את מספר מיקומי הצילומים

כדי למקסם את זמן הצילום ביום החתונה, מומלץ למזער את מספר הלוקיישנים שבהם תצולמו. אחרי הכול אתם לא רוצים לבזבז זמן נסיעה כדי להגיע מנקודה א׳ ל-ב׳, ולהבטיח שרוב הזמן יוקדש לצילומים עצמם. צלם מומחה מסוגל להפוך כל מיקום לרקע נהדר. לכן, גם אם את לא לגמרי אוהבת את אפשרויות הרקע של אולם החתונה, תוכלי לסמוך על הכישורים היצירתיים של הצלם שלך.

  1. לשכור שירותים מאנשי מקצוע איכותיים

ספקים איכותיים יכולים להשפיע על זרימת זמן תקינה ביום החתונה שלך. לכן, חשוב להדגיש את המשמעות של בחירת הספקים הנכונים. את בוודאי לא רוצה שהמאפרת תאחר או שהצלם ששכרת לא יהיה מנוסה בצילומי חתונות. נכון? לכן, בחירה באנשי מקצוע איכותיים תוכל למנוע לחצים מיותרים שעלולים להתבטא גם בתמונות החתונה שלכם.

שכירת חברה לתכנון חתונות יכולה להקל על כל תהליך התכנון ולאפשר לכם ליהנות מיום החתונה בלי לחצים ובלי הסחות דעת מיותרות. מתכנן החתונות יוכל לטפל בכל תקלה שמתעוררת, כשאת ובן זוגך אפילו לא תרגישו שמשהו קרה.

כאשר השוק מוצף בספקי חתונות רבים, קשה יותר לקבוע איזו חברה תהיה הטובה ביותר ליום הגדול שלכם. לכן, לפני שאתם חותמים על חוזה על כל ספק, בצעו מחקר קטן, בדקו עם נציג האולם אילו ספקים מועדפים עליו והתחשבו בניסיון הרב שלו, תוך שאתם מסתמכים גם על האינסטינקטים הטבעיים שלכם.

בסופו של דבר כל מיני עיכובים, למשל עם סידור השיער והאיפור, עלולים לשבש את כל היום. לכן, חשוב ליצור לוח זמנים ולעקוב אחריו ככול שהשעות הולכות ומתקרבות לקראת האירוע הגדול שבו תעמדו שניכם מתחת לחופה.

כך תבטיחי תמונות חתונה מושלמות עם שמלת הכלה
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם
איך לבחור מקום לבת מצווה
אירועים מרגשים
איך לבחור מקום לחגיגת בת מצווה?

בחירת המקום לחגיגת אירוע משתנה בהתאם לסוג האירוע, לקהל היעד, ולאווירה שתרצו ליצור. כאשר מתכננים אירוע, ישנם מספר עיקרי של נקודות לשקול לפני קבלת ההחלטה

קרא עוד »
ציפורניים לכלה
טיפים לחתונה
בניית ועיצוב ציפורניים לכלה

ציפורניים מגודרות ומעוצבות הן אחד האלמנטים החשובים ביותר ביום החתונה של כלה. הן משתלבות בצורה מושלמת עם הלבוש, האיפור וכמובן, עם טבע האישיות של הכלה

קרא עוד »