לוגו בלוג שמלות כלה של יעל

תכנון חתונה בתקופת מבחנים

לא קל להיות סטודנטים. המשימות כמעט אף פעם לא נגמרות. אתם בלחץ בגלל העבודות והמבחנים שמשחקים לכם בראש, ודי בכך כדי להכניס אתכם למתח מיותר. הוסיפו לזה גם את תכנון החתונה שלכם, והשליטה בחיים תתחיל להיראות לכם עוד יותר בלתי אפשרית.

בין אם אתם בשיא תקופת המבחנים בלימודי כלכלה או בלימודי חינוך, אל תתנו ללחץ המלווה את תכנון היום הגדול שלכם, להרתיע אתכם. 

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לעבור בשלום את תקופת המבחנים גם אם במקביל אתם אמורים לתכנן את החתונה שלכם.

1.הכינו לוח זמנים

זה תמיד רעיון טוב לבנות לו״ז לימודים קבוע כדי להבטיח שאתם עומדים בכול דד-ליין שקשור ללימודים שלכם. זה אפילו יותר חשוב אם אתם מנסים בו בזמן גם לתכנן את החתונה שלכם. לכן, כדאי להקצות יום או יומיים בשבוע שבהם תתרכזו בתכנון החתונה, ואת שאר הימים תמשיכו להקדיש ללימודים.

2 .תכננו מראש

תכנון מראש הוא רעיון מצוין. שקלו לבנות לוח שנה המפרט את תאריכי המטלות הלימודיות לצד המועדים החשובים לתכנון החתונה. זכרו לעדכן את הרשימה באופן שוטף, ככול שהדברים משתנים.

הרשימה שלכם צריכה לכלול דברים מרכזיים, כמו מועדי המבחנים. וכל תאריך הקשור לחתונה, כמו בחירת בגדי הכלולות, מסיבת האירוסין, מסיבת הרווקים/רווקות, והמועד המומלץ להזמנת הספקים הנדרשים למסיבת החתונה (אולם, קייטרינג, D.J, צלם, אטרקציות וכו׳). 

לאחר שתערכו רשימה של כל התאריכים החשובים הללו, תוכלו לראות אם יש חפיפה ביניהם, או אם לא תוכלו להתפנות לאחד מהם. זה יאפשר לכם לארגן את לוח השנה מחדש.

3. לעבוד יחד, כזוג

כדי ליצור חתונה ששני בני הזוג יאהבו, תצטרכו לעבוד יחד. זה יעזור לחלק את עומס העבודה בין שניכם, ובו בזמן גם יאפשר לכם ליצור את היום המושלם עבור שניכם.

כשאתם מתחילים לחשוב על רעיונות ליצירת החתונה החלומית שלכם, יש כמה נושאים שחשוב לשקול, כגון:

  • סוג מקום החתונה – פנימי או חיצוני? מקום רשמי או מקום בטבע?
  • ערכת הצבעים – איזו ערכת צבעים אתם רוצים שתשלוט בעיצוב החתונה שלכם?
  • בחירת מוזיקה – איזו מוזיקה תלווה אתכם בהליכה אל החופה, ולאיזה צלילים תרקדו את הריקוד הזוגי הראשון שלכם?
  • אורחים – עליכם להחליט את מי תרצו להזמין לחתונה. זה יקבע אם זו תהיה חתונה גדולה או אינטימית יותר.
  • תקציב – אם אתם סטודנטים, אז יש סיכוי גבוה שהתקציב שלכם מוגדר וקפדני.

יש הרבה דברים שצריך לשקול כשמתכננים חתונה. רשימת הדברים הנדרשים לתכנון החתונה מול מועדי המטלות הלימודיות, יכולה מאוד לעזור.

4. לתעדף מטלות

כשזה נוגע לתכנון החתונה תוך כדי תקופה של מבחנים, חשוב לערוך סדר עדיפויות נכון. לדוגמה, אם יש לכם בחינה חשובה, זה הגיוני להשקיע זמן בלימודים לקראת הבחינה ולא לבזבז זמן על משימות אחרות. כלומר, נסו להתמקד בדבר אחד בכול פעם, ובכך למנוע מעצמכם את ההרגשה שאתם מוצפים.

5. להגדיר תקציב

זוגות רבים מתקשים לעמוד בתקציב שהגדירו לחתונה שלכם, וזה יכול להיות אפילו קשה יותר אם אתם סטודנטים. כאשר אתם בונים את תקציב החתונה חשוב לשקול לא רק את עלות החתונה אלא גם את ההוצאות על הלימודים. בקיצור, יהיה עליכם לקחת בחשבון את התשלומים שהתחייבתם לשלם לאחר החתונה, וינוכו מהחשבון שלכם מדי חודש בחודשו.

6. אל תשכחו להירגע

עם כל העומס הצפוי לכם, חשוב למצוא זמן לרגיעה ובעיקר, לא לפתח רגשות אשמה רק בגלל שהרשיתם לעצמם לדאוג גם לשקט הנפשי שלכם.

חתונה בתקופת מבחנים
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם
איך לבחור מקום לבת מצווה
אירועים מרגשים
איך לבחור מקום לחגיגת בת מצווה?

בחירת המקום לחגיגת אירוע משתנה בהתאם לסוג האירוע, לקהל היעד, ולאווירה שתרצו ליצור. כאשר מתכננים אירוע, ישנם מספר עיקרי של נקודות לשקול לפני קבלת ההחלטה

קרא עוד »
ציפורניים לכלה
טיפים לחתונה
בניית ועיצוב ציפורניים לכלה

ציפורניים מגודרות ומעוצבות הן אחד האלמנטים החשובים ביותר ביום החתונה של כלה. הן משתלבות בצורה מושלמת עם הלבוש, האיפור וכמובן, עם טבע האישיות של הכלה

קרא עוד »