לוגו בלוג שמלות כלה של יעל

כך תעצבו נכון את הסטודיו לשמלות כלה

כדי לפתוח סטודיו לשמלות כלה ולהתחרות בשוק, תצטרכו יותר מאשר רישיון עסק, מבנה ומגוון שמלות כלה. סטודיו לשמלות כלה הוא חלק בלתי נפרד מהחתונה: כלה לעתיד המגיעה לסטודיו מסתמכת עליו שתוכל למצוא בו לא רק את שמלת החלומות שלה אלא גם אווירה ידידותית, סגנון מעוצב להפליא ושירות אישי, אכפתי ונעים.

מהם המרכיבים החשובים ביותר בעיצוב נכון של הסטודיו לשמלות כלה?

סטודיו לשמלות כלה שונה מכול סביבת עבודה אחרת, שבהן הבחירה בשולחנות עמידה וכסאות ארגונומיים לשמירה על בריאות העובדים, עומדת בראש סדר העדיפויות. 

סטודיו לשמלות כלה אמור להיות לא פחות ממקום חלומי. אחרי הכול, הכלות מגיעות לכאן כדי להגשים את החלום הכי מתוק שלהן, ולקבל החלטה רגשית וקשה, מתוך ידיעה שהזיכרונות של היום הזה ייחרטו לעד בראשם של בני המשפחה והחברים הקרובים ביותר.

יש חשיבות רבה לרושם או להשפעה הראשונית של הסטודיו על הכלה, והם נועדו ליצור קשר של אמון עם הלקוחה מיד עם כניסתה למקום. 

המראה החיצוני של הסטודיו חייב לענות על כל הציפיות של אותה כלה לעתיד, הוא חייב לשדר כל מה שהיא מצפה לו, כלומר אמון ומקצועיות. פנים החנות חייב לשדר סטייל, זוהר וקידמה אופנתית וללכוד את ליבה.

בעת עיצוב הסטודיו, קחו בחשבון חוויות שמסוגלות להתייחס לחמשת החושים של האדם, כדי להגיע לרגשות העמוקים ביותר של כל כלה. מה זה אומר? ובכן, לדוגמה:

  • תמונות נעות – כמו מסך עם תמונות מתחלפות או סרטון
  • מוזיקה
  • ריח נעים
  • תאורה מתאימה
  • רהיטים המבליטים טקסטורות מסוימות

חישבו על סטודיו לשמלות כלה בטעם של שמפניה… אחרי הכול, הסטודיו יהפוך למעין דיאלוג בין הכלה למותג ולכן חשוב שישקף את מי שאתם, את הערכים שלכם, את המשימה שלכם ומעל לכול, את הנשמה שלכם.

3 שלבים ראשונים

כשאתם מתכננים את עיצוב הסטודיו לשמלות כלה, שקלו 3 שלבים ראשוניים:

  • לנתח את כלל הצרכים העסקיים הנוגעים לעסק – כמו: צרכים מסחריים, שיווקיים ופיננסיים.
  • ללמוד על המיקום של הסטודיו – הזרימות המאפיינות את הלוקיישן הזה, הכניסות, היציאות והימצאותה של תחרות ישירה ועקיפה.
  • לבחון כיצד יכול הסטודיו להזמין כלות להיכנס פנימה ולהישאר בו – עד כמה אטרקטיביים הכניסה לסטודיו והחללים הפנימיים? היכן, מחוץ לסטודיו, נמצאים הנופים והזרימה הטובים ביותר?

איך לנצל בצורה הטובה ביותר את חלל הסטודיו?

גם אם הסטודיו שלכם מתפרש על פני שטח קטן, חשוב ליצור חלל ידידותי שבו כל כלה תרגיש בטוחה ורגועה. לשם כך, החלל אמור ליצור רגשות כמו טוב לב, אמינות ורוך. תוכלו להפוך את הסטודיו לחלל חווייתי בלי קשר לגודלו. אחרי הכול, המכירה בימינו לא מתמקדת רק ב׳להראות את המוצר׳, אלא גם בקיום שיחה ובבניית מערכת יחסים עם הלקוחות.

הסטודיו צריך להדגיש את ערכי המותג שלכם ואת האכפתיות שלכם מהכלות, מה הוא יכול להציע להן כדי להפוך רגע זה לבלתי נשכח, כמו שהן חלמו. ניקח לדוגמה את השפעת התאורה על הכלה:

סטודיו לכלות אמור להשתמש בתאורה ביעילות, לטובתו. סצנת התאורה היא אחד הדברים החשובים ביותר בכול עיצוב קמעונאי, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בסטודיו לשמלות כלה.

תאורה טובה יכולה ליצור התרגשות, לחזק מערכת יחסים וליצור רושם שישפיע מאוד על החוויה הסופית של הלקוחה. התאורה אמורה להדגיש את הסחורה ולהבליט את הברק ואת ערכן של שמלות הכלה. תאורה טובה יכולה להשפיע על הלקוחה לבלות זמן רב יותר בסטודיו, להוציא יותר כסף, ובסבירות גבוהה מאוד להמליץ על הסטודיו שלכם לחברות שלה, פשוט כי הסטודיו נראה טוב והיא זכתה בחוויה נפלאה.

 

כך תרהטו נכון את סטודיו שמלות הכלה
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם
איך לבחור מקום לבת מצווה
אירועים מרגשים
איך לבחור מקום לחגיגת בת מצווה?

בחירת המקום לחגיגת אירוע משתנה בהתאם לסוג האירוע, לקהל היעד, ולאווירה שתרצו ליצור. כאשר מתכננים אירוע, ישנם מספר עיקרי של נקודות לשקול לפני קבלת ההחלטה

קרא עוד »
ציפורניים לכלה
טיפים לחתונה
בניית ועיצוב ציפורניים לכלה

ציפורניים מגודרות ומעוצבות הן אחד האלמנטים החשובים ביותר ביום החתונה של כלה. הן משתלבות בצורה מושלמת עם הלבוש, האיפור וכמובן, עם טבע האישיות של הכלה

קרא עוד »