לוגו בלוג שמלות כלה של יעל

כל מה שחשוב באמת על הזמנת שף פרטי עד הבית

שירותי שף פרטי עד הבית נהיו חלק בלתי נפרד מאותם רעיונות נפלאים שעושים כשמתכננים יום הולדת עם החברים, מסיבת רווקות או כל אירוע חגיגי אחר. 

עם השנים גדל באופן משמעותי הצורך והשירות של שף פרטי עד הבית וזה ובעיקר בעקבות תקופת הקורונה בה המסעדות לא עבדו זמן ממושך. 

ברור כי גם לפני כן היו שפים פרטיים שמגיעים לבית ומבשלים ארוחות שף, אך ניתן לומר בפה מלא כי מאז הקורונה כמות השפים הפרטיים הוכפלה כמעט באופן זהה לצורך שגדל בשנים האחרונות.

כמה טיפים שכדאי לזכור כשמזמינים שף פרטי עד הבית

  1. ראשית יש לבדוק ביקורות בגוגל על השף, לבדוק במדיות החברתיות מה אומרים עליו, וכן באתר שלו אם קיים. כמו שלא תרצו ללכת לרופא, עורך דין וכדומה, ללא המלצה כך לא תרצו להזמין שף פרטי עד הבית ללא המלצה. בנוסף,  ידוע כי בכל תחום רוב הספקים סבירים ורק מעט מתעלים על השאר אך כך גם בשירותי שף פרטי עד הבית ולכן לבדוק היטב המלצות על השף הפרטי וגם עבודות שלו.
  2. עניין הגמישות, בדרך כלל אירועי שף פרטי מתקיימים בסופי שבוע אך רבים מהשפים הפרטיים עד הבית לא עובדים בשישי ושבת ולכן כבר בשלב הראשוני של השיחה, יש לבדוק זאת מול השף.
  3. גמישות גם בנושא התפריט, אם יש לכם בקשות חריגות למזון או בקשות מיוחדות כמו צמחונות או טבעונות, יש לבדוק שהשף הפרטי מוכן לבצע שינויים בתפריט על מנת לענות על צורך זה.
  4. עניין הכשרות, בגלל שעצם עבודת שף פרטי עד הבית היא כזו שהשף מגיע עד הבית, לכן לא ניתן שיהיה לו תעודת כשרות ניידת מצד אחד, אך מן הצד השני יכול להיות ש לשף הפרטי יש מקום שבו הוא מבשל את ההכנות ושם המטבח שלו כשר עם תעודת כשרות.

בדרך כלל ברוב המקרים של לקוח שמעוניין בכשרות מסתפק בכך שהמוצרים יהיו כשרים ולא בהכרח שתהיה תעודה.

מה לגבי מחיר? 

לגבי המחירים של שף פרטי עד הבית כדאי לזכור כי כמו בכל תחום, יש שפים פרטיים שיש להם ניסיון רב יותר ומעריכים את העבודה שלהם יוצר ומש כאלו עם ניסיון קטן יותר ועם מחירים פחותים. כך או כך טווח המחירים לארוחת שף הוא בסביבות 300 שח לאדם.

מקומות שכדאי לחפש בהם שף פרטי עד הבית

המקום הראשון והכי מומלץ לחפש בו שפים פרטיים הוא בגוגל. מחפשים בגוגל, שף או שניים שמתחברים, נכנסים לראות את העבודות שלהם באינסטגרם ובפייסבוק ואז מרימים טלפון אחרי שכבר הבנו פחות או יותר מה הכיוון של התפריט, של המנות, של ההמלצות וכל שנשאר הוא לברר פרטים על הארוע המתוכנן והמחיר שלו.

עוד אפשרויות שיש לשפים פרטיים עד הבית להציע

  1. שף מארח בביתו – שף פרטי שלא מגיע עד הבית אלא פשוט מארח בבית שלו ובכך יכול לתת מענה למי שהבית שלא אינו מתאים מספיק לארח אנשים/
  2. שף עד הבית שמגיע לבשל אך לא מביא איתו את חומרי הגלם, כלי הגשה וכדומה, אלא מגין רשימת קניות ללקוח והלקוח קונה. השף במקרה זה רק מגיע ומבצע את הבישול, אפילו לא את ההגשה.
  3. שף פרטי עד הבית שמכין ארוחות מוכנות הכוללות משלוח

אנחנו מקווים שהמידע במאמר על שף פרטי עד הבית יעזור לכם לדעת קצת יותר בבחירת שף ומאחלים לכם שיהיה אירוע טעים ומוצלח.

שף פרטי
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם
איך לבחור מקום לבת מצווה
אירועים מרגשים
איך לבחור מקום לחגיגת בת מצווה?

בחירת המקום לחגיגת אירוע משתנה בהתאם לסוג האירוע, לקהל היעד, ולאווירה שתרצו ליצור. כאשר מתכננים אירוע, ישנם מספר עיקרי של נקודות לשקול לפני קבלת ההחלטה

קרא עוד »
ציפורניים לכלה
טיפים לחתונה
בניית ועיצוב ציפורניים לכלה

ציפורניים מגודרות ומעוצבות הן אחד האלמנטים החשובים ביותר ביום החתונה של כלה. הן משתלבות בצורה מושלמת עם הלבוש, האיפור וכמובן, עם טבע האישיות של הכלה

קרא עוד »