לוגו בלוג שמלות כלה של יעל

איך להתכונן לאירוע ולבוא בשיא הסטייל?

שיא הסטייל 

החתונה היא האירוע שהוא ככל הנראה החשוב ביותר בחייהם של בני הזוג. כאשר יש אהבה גדולה, הערכה הדדית וחברות אמיתית, השמיים הם הגבול. לכן הם מתכננים בקפידה את האירוע של חייהם כדי לבדל אותו מאירועים אחרים וליצור את החתונה שהיא שיא הסטייל, שכולם יזכרו לאור הייחודיות שלה. ההכנות לחתונה אורכות כמה חודשים, הרשימות אינן נגמרות וכל הזמן מתווספות משימות נוספות. בחירת המיקום המוצלח, התפריט הקולינרי והעיצוב של החופה ושל המתחם כולו הן אבני דרך מהותיות וחשובות ביותר ולכן החתן והכלה בוחנים היטב את כל אחד מהנושאים הללו ובוחרים בסופו של דבר את הספק הטוב ביותר בכל תחום.

אך תשומת הלב הרבה ביותר היא לנושא הנראות האישית של החתן ושל הכלה. הם בוחנים באתרי האינטרנט השונים את החליפות המוצעות לחתנים כיוון שיש סגנונות רבים, הן מודרניים, הן קלאסיים והן יוצאי דופן. לכל אדם יש את הסגנון העיצובי שמדבר אליו אשר מבחינתו הוא שיא הסטייל. יש חתנים שמתחילת הדרך ננעלו על חליפה קלאסית בגזרה מחמיאה בצבע שחור, עם חולצה לבנה ופפיון שחור ואילו אחרים יעדיפו חליפת פשתן מרהיבה או חליפה בסגנון ייחודי בצבע בורדו, כחול או כל צבע אחר דבר שייחד מאד את הנראות שלו לאורך כל הערב. אף חתן לא יוותר על תספורת ביום החתונה כדי שהוא ייראה במיטבו. הוא מתאם תור אצל ספר שהוא מומחה בתחומו אשר מספר אותו כיאות ומטפח את זקנו, וכך יהיה מסוקס ומרשים.

שיא הסטייל של הכלה 

אך בחתונה כמו בחתונה כל העיניים מופנות אל שמלת הכלה. זו הסיבה שהכלה בוחנת את כל אתרי האינטרנט של מעצבות רבות, עד שהיא מגיעה לאופציות שמבחינתה הן שיא הסטייל. הסגנון העיצובי המתאים ביותר הוא זה שאהוב על הכלה וזה שמחמיא במיוחד לגזרה שלה, כדי שהיא תרגיש מלכת הערב. 

שמלת כלה בסגנון אישי 

היא יכולה לבחור שמלה מודרנית עם כמה שכבות של חצאיות שיוצרות שמלה נפוחה ומעוררת רושם, או לחלופין שמלה ארוכה וצרה שמחמיאה לקימורי הגוף שלה. יש כלות שאוהבות מאוד סגנון ווינטג' ולכן בוחרות שמלות כלה בגוונים בהירים ולאו דווקא בצבע הלבן ואחרות שמעדיפות את סגנון בוהו שבו הן והמעצבת נותנות דרור לחשיבה מקורית ויצירתית, כדי לייצר שמלה שאינה דומה לאף שמלה אחרת כיוון שהיא שיא הסטייל ואין לה מתחרות. הכלה תיהנה מתנועתיות חופשית לאורך כל הערב ללא מגבלות והתחושה שלה תהיה נפלאה עם שלל התחרות והבדים היפהפיים והקלילים.

כלה מרשימה ביום חופתה 

כלה היא שיא הסטייל בערב חופתה ולכן מעבר לשמלה המקסימה, יש חשיבות רבה לשובל השמלה שהיא בוחרת. שובל ארוך ומרשים המשתרך אחריה או שובל קצר. אלמנט מהותי נוסף הוא התסרוקת של הכלה, שיער פזור, שיער אסוף, שילוב של תלתלים או תוספות שיער. הכלה סומכת על הספר המנוסה שיעצב עבורה את המראה המחמיא ביותר בערב בחשוב בחייה. 

המאמר בשיתוף www.zvika-salon.com

איך להתכונן לאירוע
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם
איך לבחור מקום לבת מצווה
אירועים מרגשים
איך לבחור מקום לחגיגת בת מצווה?

בחירת המקום לחגיגת אירוע משתנה בהתאם לסוג האירוע, לקהל היעד, ולאווירה שתרצו ליצור. כאשר מתכננים אירוע, ישנם מספר עיקרי של נקודות לשקול לפני קבלת ההחלטה

קרא עוד »
ציפורניים לכלה
טיפים לחתונה
בניית ועיצוב ציפורניים לכלה

ציפורניים מגודרות ומעוצבות הן אחד האלמנטים החשובים ביותר ביום החתונה של כלה. הן משתלבות בצורה מושלמת עם הלבוש, האיפור וכמובן, עם טבע האישיות של הכלה

קרא עוד »