לוגו בלוג שמלות כלה של יעל

בחירה של שמלות כלה

שמלות כלה 

למחרת קבלת הצעת הנישואין כל כלה לעתיד מפנטזת את הנראות של החתונה שלה ושל בן הזוג שלה. המוטיב המרכזי הוא שמלות כלה שהיא מעוניינת לתפור עבור האירוע שלה כדי שתהיה זו החתונה המיוחדת ביותר בתבל. תחילת הדרך היא בדרך כלל באתרי האינטרנט שמציעים הרבה מאד אופציות של שמלות כלה בהיצע רחב של סגנונות עיצוביים. יש כלות שמגיל צעיר כבר חלמו על מראה ספציפי של השמלות שהן תלבשנה במהלך החתונה ולכן קל להן לסמן מבין כל האפשרויות את הדגמים שמתאימים להן ביותר על פי הערכתן. לעומת זאת יש כלות אחרות שהן אינן יודעות מה מתאים להן. במקרים האלו כדאי להגיע לפגישה עם סטייליסטית שהיא מעצבת שמלות כלה. על פי הגזרה של הכלה, המעצבת תציע לה כמה וכמה שמלות כלה אשר יעניקו לה מראה מחמיא ביותר. 

ההכנות לחתונה נמצאות בעיצומן והדרך הטובה ביותר היא לבצע זאת באמצעות מומחה לנושא הפקת אירועים, זאת כיוון שהוא עובד בתחום זה שנים רבות ויש לו המון רעיונות יצירתיים ומקוריים. בהתאם לרצונות של בני הזוג הוא מציע להן אפשרויות חדשניות שחלקן עדיין לא נראו בארץ. מבין כל האופציות בני הזוג בוחרים את הגימיקים המעניינים ביותר כך שהקהל יהיה מסוקרן וייהנה מכל מהלך החתונה מתחילתה ועד סופה. יש שפע אטרקציות בטקס החופה עצמו שיכלול שיתוף של הקהל בפעילויות מסוימות כמו הפרחת בלונים ברגע שבירת הכוס, אטרקציות על רחבת הריקודים כמו המון בלונים גדולים, אביזרים זוהרים חדשניים, בר קוקטיילים שיוצב במרכז הרחבה ועוד. 

מדידה של שמלות כלה 

בחודשים שלפני החתונה, הכלה מגיעה כמה וכמה פעמים למדידות של שמלות כלה בסטודיו. בהתאם לסגנון שהיא בחרה לשמלת הכלה הראשונה שאותה היא תלבש בעת כניסת האורחים לאירוע ובעת החופה, תהיה זו שמלה מבד לבן יפהפה, עם המון אבני סברובסקי פזורים בכל השמלה. החלק העליון יהיה סטרפלס, גב חשוף, או צווארון ייחודי שיעניק לה מראה אצילי. גזרת החצאית תהיה צמודה, בעלת כמה שכבות שיוצרות נפח נורמטיבי או, בעלת נפח עצום. 

שובל לשמלה המרהיבה 

אחת ההחלטות הקשות עבור כל כלה היא נושא השובל. כלות רבות מעוניינות שיהיה זה שובל ארוך שילך אחריהן לכל אורך הדרך מהאולם ועד מדרגות החופה. יהיה זה שובל צר, או ארוך ובעל מראה מורחב כמו גלי הים, או שובל קצר. לקראת החופה הכלה מצמידה את ההינומה והיא כבר בהתרגשות שיא לקראת המפגש עם החתן בכניסה לחופה.

שמלה שנייה לחתונה 

השמלה השנייה היא הרבה יותר קלילה כיוון שהיא מותאמת לריקודים. המטרה היא שיהיה לכלה נוח ולכן היא לובשת שמלה קצרה בעלת גזרה יפהפייה, בד תחרה או שיפון בטקסטורה מעניינת. 

כשהכלה לובשת שמלות כלה שמתאימות לה, התחושה שלה היא נפלאה והיא מאושרת שבחרה שמלות כה מרשימות.

 

בחירת שמלת כלה
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם
איך לבחור מקום לבת מצווה
אירועים מרגשים
איך לבחור מקום לחגיגת בת מצווה?

בחירת המקום לחגיגת אירוע משתנה בהתאם לסוג האירוע, לקהל היעד, ולאווירה שתרצו ליצור. כאשר מתכננים אירוע, ישנם מספר עיקרי של נקודות לשקול לפני קבלת ההחלטה

קרא עוד »
ציפורניים לכלה
טיפים לחתונה
בניית ועיצוב ציפורניים לכלה

ציפורניים מגודרות ומעוצבות הן אחד האלמנטים החשובים ביותר ביום החתונה של כלה. הן משתלבות בצורה מושלמת עם הלבוש, האיפור וכמובן, עם טבע האישיות של הכלה

קרא עוד »