לוגו בלוג שמלות כלה של יעל

כך תתאימי את גזרת שמלת הכלה למבנה הגוף

אם את תקועה ולא מצליחה לבחור את שמלת הכלה שלך ואת לא מצליחה להבין איזה סגנון יהיה המתאים ביותר למבנה הגוף שלך, יש כמה דברים שיוכלו לעזור לך כשאת מודדת שמלה אחרי שמלה והתסכול רק הולך וגובר. 

הנה כמה טיפים למציאת השמלה המושלמת למבנה הגוף שלך:

1. שמלות לכלות עם חזה 

קודם כל, אם את עומדת לעבור הליך של הגדלת חזה קחי בחשבון שזה ישפיע על גזרת השמלה שתתאים לך כעת.

בכול מקרה, אם יש לך חזה קצת שופע, שמלת הכלה המתאימה למבנה הגוף שלך אמורה להיות עם מחשוף מדהים שיעטוף את החזה אך גם יציג אותו באופן הנאות. אם את מאוד רוצה שמלת סטרפלס, הקפידי לבחור בשמלה עם כתפיות גולשות מתחת לכתפיים, כדי להימנע מגזרה ישרה שתגרום לחזה להיראות גדול יותר, או תעניק לו את מראה ה׳מדף׳ הנורא.

בחרי בבד מט ולא מבריק. בדים עם ברק יגרמו לך להיראות גדולה יותר וימשכו תשומת לב רבה יותר לחזה שלך.

2. שמלות לכלות עם גוף בצורת אגס

אם את מתהדרת בגוף בצורת אגס, שמלת הכלה המושלמת למבנה גוף כמו שלך, היא שמלה בגזרת A. החצאית צריכה לעטוף את המותניים ולגלוש באופן טבעי עד לרצפה. גזרה זו עוזרת להדגיש את האזורים היותר רזים שלך, כמו החלק האמצעי, ומעניקה קו יפה שלא מתמקד בירכיים ובמותניים שלך.

נסי לבחור בשמלה שעשויה מבד עם משקל רב יותר, כמו טאפט או סאטן נסיכותי. בד כזה, שהוא נוקשה יותר, לא ייצמד לגוף כמו הבדים הקלים. בנוסף, בחרי בכתפיות דקות ובמחשוף בצורת V שידגישו את פלג הגוף העליון.

3.שמלות לכלות במידות גדולות

שמלה עם קו מותניים, סגנון שנקרא Empire waist (מותני אימפריה), היא אופציה נהדרת לכלות במידות גדולות. בסגנון זה, קו המותן מתחיל ממש מתחת לחזה ומשם מוביל לחצאית בגזרת A הדרגתית עד לרצפה.

הימנעי מקפלים שונים וודאי שקו המותניים בשמלה שלך מתחיל במקום הנכון, ולא על החזה שלך. שימי לב גם לקבלת המידה הנכונה. שמלת ׳אימפריה׳ גדולה מדי פשוט תגרום לך להיראות גדולה יותר, במקום שתדגיש את היופי שלך.

4.שמלות לכלות עם גוף בצורת תפוח

אם גופך הוא בצורת ׳תפוח׳, כבר בטח גילית בעצמך שקשה לך למצוא שמלת כלה שתתאים למבנה הגוף שלך. כדי להימנע מבעיות, בחרי בשמלה שנכרכת אל המותניים בנקודה הדקיקה ביותר שלהן, ואז מתרחבת בהדרגה לחצאית ארוכה עד לרצפה, בגזרת A. בחרי בשמלה המעוצבת בגזרת מחוך מעוטר, הנצמד אל הגוף.

בנוסף, יש מגוון סגנונות שיכולים להחמיא לגזרה המלאה יותר. החל מעיצוב הכתף ועד לצווארון V ולשרוולים ארוכים, המפתח למציאת המראה המושלם עבור גוף הכלה המאופיין בקימורים עשירים, הוא לאמץ את הצורה שלך ולבחור בצללית המחבקת את הדמות שלך. אם את בוחרת בחצאית מלאה יותר, ודאי שהמחוך ידגיש את המותניים כדי לאזן באופן מושלם את מראה הכלה שלך.

5.שמלות לכלות עם מבנה גוף רזה

למרבה המזל, רוב המעצבים, מתכננים את הבגדים שלהם מתוך מחשבה על מבנה הגוף הרזה שלך. המשמעות היא שעומדות בפנייך שפע של אפשרויות מחמיאות לבחירת שמלת הכלולות שלך.

לבסוף, בין אם קטנטונת, גבוהה, רזה עם חזה שטוח, או עם חזה שופע, יש כמובן סוגי גוף נוספים, כאשר לכול אחד מהם אפשר למצוא את גזרת השמלה המתאימה לו במיוחד. אם את מתקשה למצוא את גזרת השמלה המתאימה למבנה הגוף שלך, שוחחי עם המעצבת שתדע להתאים לך את השמלה המושלמת למבנה הגוף שלך.

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם
איך לבחור מקום לבת מצווה
אירועים מרגשים
איך לבחור מקום לחגיגת בת מצווה?

בחירת המקום לחגיגת אירוע משתנה בהתאם לסוג האירוע, לקהל היעד, ולאווירה שתרצו ליצור. כאשר מתכננים אירוע, ישנם מספר עיקרי של נקודות לשקול לפני קבלת ההחלטה

קרא עוד »
ציפורניים לכלה
טיפים לחתונה
בניית ועיצוב ציפורניים לכלה

ציפורניים מגודרות ומעוצבות הן אחד האלמנטים החשובים ביותר ביום החתונה של כלה. הן משתלבות בצורה מושלמת עם הלבוש, האיפור וכמובן, עם טבע האישיות של הכלה

קרא עוד »