לוגו בלוג שמלות כלה של יעל

סגנונות מיוחדים של שמלות כלה שאת חייבת להכיר 

שמלת הכלה היא הלבוש הכי חשוב שכלה תלבש בחייה. השמלה לא רק צריכה להיות יפה ואלגנטית, היא גם צריכה להיות נוחה ומתאימה לכלה. להלן כמה מהסגנונות המיוחדים של שמלות כלה המושלמות לסוגים שונים של כלות. 

1) שמלת כלה עם צווארון גב: סגנון זה מושלם עבור כלה שרוצה להשוויץ בכתפיה ובמחשוף שלה. זה מושלם גם לכלה שיש לה מבנה גוף אתלטי.

 2) שמלת כלה בסגנון חצוצרה: סגנון זה מושלם עבור כלה שרוצה להשוויץ בקימורים ובקו הירכיים שלה. זה גם מושלם עבור כלה עם דמות שעון חול או מבנה גוף בצורת אגס.

 3) שמלת הכלה כיסוי תחרה: הסגנון הזה מושלם לכלה שלובשת חזיית סטרפלס או בעלת דמות שעון חול. זה עובד גם עבור כלות שרוצות ללבוש שמלה יותר נינוחה ופחות מסורתית במהלך יום חתונתן.

4) שמלת כלה מדורגת: סגנון זה מושלם עבור הכלה שרוצה להשוויץ במותניה ולהראות את הקימורים שלה.

שמלות כלה – למה הן כל כך יקרות

כל כלה לעתיד מתחילה לחפש שמלה שתתאים לה בצורה הטובה ביותר, ואז היא מתחילה לגלות שהעלות של כל שמלה היא כמה אלפי שקלים.

מה הופך את שמלות הכלה להיות כל כך יקרות ומדוע כלות מוכנות לשלם סכומי עתק עבור התענוג הזה.

שמלות כלה הן לא רק פריט הלבוש החשוב ביותר לכלה, יש להן גם השפעה משמעותית על יום החתונה. הם עשויים באופן מסורתי מבדים יקרים ומקושטים בתחרה, פנינים, קריסטלים או קישוטים אחרים. ניתן לעצב אותם בסגנונות שונים הנעים בין מסורתי למודרני.

שמלות כלה הן מרכיב עיקרי בתעשיית החתונות. לרוב הם החלק החשוב ביותר ביום החתונה. חשוב למצוא שמלה שהיא גם יפה וגם נוחה.

ההחלטה הראשונה שאת צריכה לעשות בעת בחירת שמלת הכלה שלך היא איזה סגנון את רוצה. הסגנון הפופולרי ביותר הוא שמלת נשף עם חצאית מלאה, אבל יש עוד המון אפשרויות זמינות כולל בתולת ים, קו A ומותניים של אימפריה. לא משנה באיזה סגנון תבחרי, הוא צריך להחמיא למבנה הגוף שלך ולהדגיש את התכונות הטובות ביותר שלך.

בשלב הבא את צריכה לחשוב על אפשרויות בד וצבע עבור השמלה. אולי כדאי לשקול צבעים בהירים או פסטלים לחתונה בחוץ או גוונים כהים יותר לאירוע ערב.

שמלות כלה יקרות מכיוון שהן עשויות מבד איכותי, ועלות הכנתן גבוהה בהרבה מבגדים אחרים.

מחיר שמלות הכלה מושפע גם מכמות העבודה שנכנסת לכל שמלה. ככל שיותר זמן ומאמץ ייכנסו לשמלה, כך המחיר שלה יהיה גבוה יותר.

עלות שמלת כלה היא לרוב אחת ההוצאות המפתיעות ביותר שזוג נאלץ לעמוד בהן. העלות הממוצעת של שמלת כלה בישראל היא 8000 ש”ח.

המחיר של שמלת כלה יכול להיות תלוי בגורמים רבים, אך חשוב להבין שלא כל השמלות נוצרות שוות וחלקן עשויות להיות יקרות יותר מאחרות מסיבות שונות. לדוגמה, אם את רוצה שהשמלה תהיה עשויה ממשי, היא תעלה יותר מאשר אם היא הייתה עשויה מכותנה. כדאי גם לציין שעצם זה שאת משלמת על תווית מעצבים לא אומר שהמחיר יהיה יותר גבוה, לא פעם מעצבים עושים הנחות על דגמים של שנים קודמות וכדאי להתעדכן.

נכתב בשיתוף ויקטוריה צילום אירועים – צלמי חתונות מהשורה הראשונה בישראל.

 

שמלות כלה
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם
איך לבחור מקום לבת מצווה
אירועים מרגשים
איך לבחור מקום לחגיגת בת מצווה?

בחירת המקום לחגיגת אירוע משתנה בהתאם לסוג האירוע, לקהל היעד, ולאווירה שתרצו ליצור. כאשר מתכננים אירוע, ישנם מספר עיקרי של נקודות לשקול לפני קבלת ההחלטה

קרא עוד »
ציפורניים לכלה
טיפים לחתונה
בניית ועיצוב ציפורניים לכלה

ציפורניים מגודרות ומעוצבות הן אחד האלמנטים החשובים ביותר ביום החתונה של כלה. הן משתלבות בצורה מושלמת עם הלבוש, האיפור וכמובן, עם טבע האישיות של הכלה

קרא עוד »