לוגו בלוג שמלות כלה של יעל

שמלות כלה בוהו

כל כלה מחפשת את השמלה היפה ביותר שתהיה טרנדית ותחמיא לה ביום החשוב בחייה. קיימים סגנונות רבים ואחד מהם הוא בוהו שיק, שהוא הופך להיות העיצוב המיוחד ביותר שרואים בחתונות בשנים האחרונות.

האפיון של בוהו שיק

בוהו שיק הוא סגנון עיצובי שמעניק דגש לנוחות מיטבית של הכלה, בדים קלילים, לא צמודים, עם תחרה ומרקמים מרהיבים. המטרה באופציה זו היא לא להגיע עם בגד מחויט והדוק כמו מחוך אלא להרגיש בחופשיות לאורך כל החתונה ולא לחוש אי נוחות ומוגבלות עקב הפריטים הצמודים.

יש אפשרות לעצב שמלות כלה בוהו באמצעות בדים ארוכים אשר מתנפנפים ברוח והם המתאימים ביותר לשובל של השמלה, אשר גם הוא מעניק מראה נסיכותי לכלת השמחה. על הבדים הללו אפשר למצוא שלל טקסטורות מפתיעות, רקמה שבוצעה בעבודת יד מוקפדת, עיצובים של פרחים מרהיבים ועוד.

המקור של שמלות כלה בוהו

המקור של שמלות כלה בוהו הוא מהצועניות שלבשו לאורך השנים שמלות מסוג זה ביום יום, במסיבות הריקודים ובחגיגות השונות. זהו סגנון בוהמי ולא נורמטיבי ולכן כאשר כלה לובשת שמלה בסגנון זה אי אפשר שלא להתלהב מהנראות המדהימה של השמלה על כל רבדיה. הדבר בחשוב ביותר הוא שהכלה מרגישה טוב בשמלה הזו, היא נהנית מהעובדה שהיא יכולה ללכת ובעיקר לרקוד לאורך כל הערב ללא כל מגבלה.

ייצור של שמות כלה

כשמדובר באופציה של שמלות כלה בוהו, המגמה היא לייצר אקסמפלר ייחודי לכל כלה כמו עבודת אמנות. לכן תופרים את השמלה עבורה והשמלה כוללת את הבקשות הספציפיות שלה, כמו לדוגמה נראות השרוולים, הגב החשוף, המותניים, השכבות הנופלות כחצאית ועוד. התוצאה הסופית היא סגנון מעוצב שאינו שייך לסגנון המודרני, הקלאסי או הווינטג' , אלא שילוב מנצח של האופציות הטובות ביותר מכל אחד מהסגנונות הללו.

כלות בעונת החתונות

לכל כלה יש חלום משלה על נראות שמלת הכלה, פנטזיה שמלווה אותה שנים רבות. לכן כאשר היא בוחנת אופציות שונות באתר האינטרנט או בסלון הכלות, אחד הטרנדים שמיד נתפס בעיניה כיפה ביותר הוא שמלות כלה בוהו וזאת לאור המוטיבים המיוחדים שלו אשר שובים מיד את הלב.

בכל שמלה מסוג זה אפשר להוסיף תחרה והרבה מאד קישוטים ייחודיים וכך להפוך את השמלה הזו למוצר יוצא דופן. החתן, הכלה וכל האורחים לא יפסיקו לשבח את המראה המקסים של השמלה המקורית שהיא מאד יצירתית.

שמלות כלה בוהו שיק
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם
איך לבחור מקום לבת מצווה
אירועים מרגשים
איך לבחור מקום לחגיגת בת מצווה?

בחירת המקום לחגיגת אירוע משתנה בהתאם לסוג האירוע, לקהל היעד, ולאווירה שתרצו ליצור. כאשר מתכננים אירוע, ישנם מספר עיקרי של נקודות לשקול לפני קבלת ההחלטה

קרא עוד »
ציפורניים לכלה
טיפים לחתונה
בניית ועיצוב ציפורניים לכלה

ציפורניים מגודרות ומעוצבות הן אחד האלמנטים החשובים ביותר ביום החתונה של כלה. הן משתלבות בצורה מושלמת עם הלבוש, האיפור וכמובן, עם טבע האישיות של הכלה

קרא עוד »